Marknadsför din bok

  1. Från Mörker till ljus av Trude Torvik Nilsson

    Från Mörker till ljus av Trude Torvik Nilsson

    Berätta om din bok! Min bok som handlar om mitt liv, livet som har varit innehållsrikt till tider. Min barndom, hur vissa saker kan ställa allt på huvudet i ett barns liv när något händer som inte ska hända. Från insidan i Knutby före och efter det tragiska mordet som inte bara skakade Sverige, men fick uppmärksamhet i andra länder... läs mer
  2. Enkla tips för att komma igång med din marknadsföring

    Enkla tips för att komma igång med din marknadsföring

    Att vara ansvarig för den egna marknadsföringen behöver inte vara svårt – om man vet var man ska börja. Den som är beredd att till en början lägga ned tid och engagemang för att sprida en bok kommer ha goda möjligheter att lyckas! Tänk på lokal marknadsföring  Lokal marknadsföring innebär att man i första hand vänder sig till de lokala... läs mer
  3. Hur du marknadsför ditt personliga varumärke

    Hur du marknadsför ditt personliga varumärke

    Det kan vara avgörande för en lyckad marknadsföring av ett verk och en författare med ett bra personligt varumärke. Det är högst missvisande att hävda att det bara är inom särskilda branscher som det personliga varumärket spelar en nyckelroll; det är alltid viktigt. Att skapa och bygga upp ett sådant kan framstå som svårt – men det måste det inte... läs mer
  4. Marknadsför din bok (Skriv som ett proffs 5/5)

    Detta är det sista ur Lennart Guldbrandssons fantastiska bok "Skriv som ett proffs". I denna sista del pratar han om något som är oerhört viktigt för alla egenutgivare - nämligen om hur man kan marknadsföra sin bok. De fyra tidigare publicerade utdragen finner du på följande sidor: Den enda metoden är att skriva, Olika typer av karaktärer, Bearbeta din bok... läs mer

4 objekt